3.05.2014

A little gift..


©copyright Alicia Padrón 2014


5 comments:

La Alicia said...

<3 so sweet!!

martinealison said...

Bonjour chère amie,

Je suis très heureuse de vous retrouver après mes longues semaines d'absence... Le soleil, la lumière et la végétation luxuriante de l'Île Maurice me manquent déjà ! Ma consolation est de pouvoir ouvrir à nouveau la porte de votre blog... et j'y admire aujourd'hui une oeuvre pleine de délicatesse. Cela m'apporte un grand bonheur.
Gros bisous

Amber said...

Gorgeous illustration. So sweet with all the little details.

Love, Margaret

Alicia Padrón said...

Thank you Alicia!

Aw Martine.. your comment made me smile now. So glad to know my art makes you happy! That's a lovely thing to say. Thank you :o)

Thanks so much Margaret!

erika said...

so cute. you are the queen of sweet. :)